slide show

Testbilder


Kommentarer
AW - Fotograf                                                                            2013-08-13 - 22:43:46

Sant de, men de känns lite som att mitt 40 kompenserar lite, men funderar på att åka till någon affär och testa 35, bara för att se om jag tycker att de kan behövas i min kameraväska :)

Anonym                                                                            2013-08-14 - 00:20:38

wieee vad mycket foton vi (du!) ska ta!!!

Liza                                                                            2013-08-14 - 00:20:42

wieee vad mycket foton vi (du!) ska ta!!!

Svar: Jaaa! :D
hannnafoto.blogg.se

jessica                                                                            2013-08-14 - 12:17:51

Ja men vad bra! :)

men jag har tänkt på att det kanske blir lite "trångt" och begränsande med 50mm på ett katthem, om man ska fota kattungarna som ligger inne i burarna med sin mamma.. 35mm kanske blir bättre, för på mitt 18-55mm brukar jag sällan ha som mest inzoomat där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar