slide show

Första advent


Kommentarer
jessica                                                                            2013-12-01 - 21:55:53

Du borde prova! :D

Tack för tipset! Jag gör så när jag sparar bilder på katthemmets katter och lägger ut på deras hemsida men bilderna ser ändå ut som en katastrof. Tycker jag.
Det skadar ju dock inte att testa, men jag vet inte hur breda och höga bilderna ska vara isåfall.. :(

Tack! :D

Svar: Testa att kolla i stilmallen på #Content, där finns det Width, jag har till exempel 700px där, så då brukar jag göra mina bilder 700 px :)
hannnafoto.blogg.se

jessica                                                                            2013-12-01 - 22:24:06

Okej, det ska jag göra! :)

MATILDA                                                                            2013-12-02 - 13:54:00

mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar