slide show

Julmys och idol


Kommentarer
sannas rum                                                                            2013-12-07 - 00:01:42

Njaaaa, jag tyckte verkligen inte att Kevin hade det som krävdes rent sångmässigt, men han är ju en idol, om man nu ska se det så... Konceptet är väl att ta fram någon som de kan modifiera och sälja, en reklampelare nästan. Som de kan tjäna pengar på. Tror nog att Kevin går hem hos småtjejerna, och därför är han ju en Idol på sätt och vis. Kan ju debattera i evigheter, men ja, jag tycker inte det var rätt, men jag antar att han är en Idol, hoppas du förstår vad jag menar ;D

Svar: Hehe yes jag fattar, tycker inte att han skulle vunnit heller men båda kommer nog få skivkontrakt ändå så det spelar nog inte så stor roll vem som vinner ;)
hannnafoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar