slide show

18 bast


Kommentarer
Ebbizpaj                                                                            2013-03-18 - 22:58:34

GRATTIS HÄNIBÄNÄNI :D
Hehe såg att jag inte hade skrivit på fb så jag skriver här istället :))))))
Pusssss

Svar: Tack bebba! :D Pössssss
hannnafoto.blogg.se

Olivia Magnusson                                                                            2013-03-19 - 17:15:18

Grattis och vacker bild :D
Lycka till med körkortet och det :D

sv: hihi, jag spelar fotboll och det är ingen bra kombo att komma ner i spagat då. Men jag har dansat och dansar enbart i skolan nu :D
kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar