slide show

En weekend i Stockholm


Kommentarer
ottilia                                                                            2013-10-13 - 20:28:17

WOHO! Verkligen skitkul att du bestämde dig för att åka, helt själv dessutom! Jätteroligt att ses och hinna snacka lite efteråt också! :) Ska bli kul att kika in på dina bilder här framöver!

Hoppas resan hem gick bra.
KRAM! :)

Svar: Ja det var roligt och det blev ett litet äventyr, har aldrig åkt så lång själv hemifrån förut ;)
Åhh vad roligt, du är varmt välkommen att kika in hur ofta du vill! :D
Hehe det gick finemang, förutom att jag fastnade ju och pratade med dig och Elin så länge att jag fick springa som en tok till tåget och missade det nästan ;D Men otroligt värt det för jag fick ju prata med er massor!
KRAM! :D
hannnafoto.blogg.se

Elaine - En hopplös fotograf                                                                            2013-10-13 - 23:26:49

Men vad kul, där fastnade ju jag på bild också! :) (rödtotten mitt emot elin) Underbar kurs inte sant? Så kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar