slide show

Bloggpaus & eBay


Kommentarer
Hannah Matsdotter Norin                                                                            2014-01-07 - 13:58:26

E-bay är bra grejer, där hänger jag mycket! Och på tradera, blocket, fyndiq osv... Det är dock väldigt sällan jag köper någonting, men fönstershoppa är nästan lika roligt det med ;)

Alltid lika roligt att se vad andra köper dock! Vill förresten kommentera dina fina bilder också, keep up the good work :)

Svar: Ja jag älskar eBay, så otroligt bra :) vet inte hur mycket jag köpt där sen jag skaffade konto ;)

Så roligt att det uppskattades, brukar sällan lägga upp vad jag köper. Tack så mycket! :)
hannnafoto.blogg.se

Kimmey ~ Kung varje dag                                                                            2014-01-07 - 14:09:00

Gud så fint skal!

sv: Det tycker jag att du ska göra! :)

Svar: Tack! Ja, jomen jag tror det skulle vara roligt :)
hannnafoto.blogg.se

Meja                                                                            2014-01-07 - 18:20:17

Vilken fantastiskt fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! :)
hannnafoto.blogg.se

ebba                                                                            2014-01-08 - 16:54:52

vilket fint skal :)

Svar: Tack :)
hannnafoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar