slide show

24 Augusti


Kommentarer
hilda fromm - tecknar                                                                            2012-08-24 - 20:02:47

Nu har du chansen att vinna ett egentecknat porträtt av antingen dig, en vän eller motsvarande! :)
Allt du behöver göra är:
Rösta på min bild NR3 Här:http://johannaj.se/2012/august/finalister-fototavling.html
Det skulle vara gult värt för mig! :)
Släng in en kommentar på min blogg att du röstat och du är med och tävlar om ett porträtt :)

Tack på förhand. Jag ber om ursäkt om du inte gillar denna sorts kommentarer, ha en fortsatt bra dag! Kram

li                                                                            2012-08-24 - 22:00:54

Hej! Skulle bara säga att jag är med i en tävling och undrar om du skulle kunna klicka på länken längre ner i kommentaren?
Det är på mylovebasket, och det är jag mot vadfanskajagheta, viktor frisk, vicky och sarah tjulander mm. och självklart behöver jag all hjälp jag kan få! Tack på förhand och jag ursäktar ifall du inte gillar sånahär kommentarer :) http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=2126466&referer=3751782&rel=link

Fotograf Viktoria Wigenstam                                                                            2012-08-26 - 08:08:13

Vilken härlig bild! :)

Fotograf Viktoria Wigenstam                                                                            2012-08-26 - 08:08:13

Vilken härlig bild! :)

sophie [FOTOGRAF]                                                                            2012-08-26 - 13:10:48

fin Bild!

Filippa - Fotoblogg                                                                            2012-08-26 - 20:12:41

fin bild! :D

Sophie - autophoto                                                                             2012-08-27 - 12:58:51

Hej! Har just nu en foto tävling på bloggen!
Temat är fånga sommaren! Gillar du att ta kort så är ju detta något för dig! :)

http://autophoto.blogg.se/2012/august/fototavling-capture-summer.html#comment

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix                                                                            2012-09-22 - 20:55:21

Grym bild:D

Svar: Tack! :D
hannnafoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar