slide show

Idétorka


Kommentarer
Olivia Magnusson                                                                            2012-11-19 - 21:20:08

jag tror man har sånna perioder att man är så insperationslös så de finns inte, men det kan bero på att det är mörkt tidigt nu, vintern börjar komma och man har mycket runt omkring sig. Så take a break från allt och sedan försök hitta insperationen genom att kolla på bloggar oså :D

sv: hihi,åh va kul :D Ta vara på din tid i usa :D
kramis❤

Olivia - drömmen mot att bli fotograf                                                                            2012-11-20 - 08:22:08

sv: haha, tja ganska offektiv kväll för att vara mig ;)

Men det kommer gå brammåt :D
kramis♥

Olivia Magnusson                                                                            2012-11-20 - 16:03:48

sv: hihi, jaaa! Usa är så underbart :D

Jag är en person som har 45 bollar i luften samtidigt och tja, jag gör otroligt mycket i veckorna :D
kramis❤

p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -                                                                            2012-11-20 - 18:50:05

Sv;
Lycka till !
Skriver en kommentar här när vinnaren kommer upp :D

❤ w i l m a ❤                                                                            2012-11-21 - 06:30:35

Åh vilken söt katt!

Olivia Magnusson                                                                            2012-11-21 - 09:46:49

sv: jaa verkligen :D Jag vill mer än gärna åka tillbaka till usa :D

haha,jag pluggar,tränar fotboll,tränar friskis, dans och är med vänner och bakar oså hela tiden ;)
kramis♥

Molly Eriksson                                                                            2012-11-26 - 20:19:53

Fin blogg!

Har frågestund på min blogg just nu!
Fråga hur mycket frågor som helst och jag svarar så gott det går!
Kram!
Du är jätte duktig på att fota! Fick verkligen inspiration!

Svar: Tack så mycket! :D
hannnafoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar