slide show

Jag är med och tävlar


Kommentarer
Jennifer                                                                            2013-01-06 - 14:16:19

Vilken mysig bild ! :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf                                                                            2013-01-06 - 15:46:15

så söt bild :D

sv: Ja men det är ju oftast så, man får inte alltid bra år men mitt 2012 har varit bra och det är väl tack för att jag har ganska dåligt minne men minns oftast bara de bra sakerna ;) haha :D
Men 2013 känns bra tycker jag, lycka till med dina mål och framförallt göteborgsvarvet :D
kramis♥

Lowa                                                                            2013-01-06 - 17:03:41

Jättefin bild! :D
Lust att göra ett bloglovin byte? Kram :)

Jennifer                                                                             2013-01-06 - 18:44:51

vad fin blogg du har!
Superfina bilder :)
bloglovinbyte? :D
kram<3

tjongibuljongen.blogg.se                                                                            2013-01-06 - 18:46:15

Jag tycker om din blogg! :)

Julia                                                                            2013-01-06 - 19:25:53

Gud vilken söt bild! :D

Svar: Tack! :D
hannnafoto.blogg.se

Olivia - drömmen mot att bli fotograf                                                                            2013-01-06 - 21:22:54

sv: tack så mycket, porträtt är himla roligt verkligen! :D

Jo men så kan det var, vissa dåliga minnen sitter ju kvar i hjärnan och lämnar väl aldrig direkt, men oftast så sitter det bästa minnena ändå kvar längst. :D
kramis♥

Ebba                                                                            2013-01-07 - 19:04:15

Det är ju jag :D Woopwoop

Svar: Ja det är det, du och Japp! :D
hannnafoto.blogg.se

inajonsson.webblogg.se                                                                            2013-01-08 - 17:19:25

såå himla fin bild! Jag har en fototävling på bloggen som du hemskt gärna får delta i! Här hittar du tävlingen: http://behindthecamera.blogg.se/2013/january/fototavling-tema-farg.html#comment Kramar Ina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar