slide show

Gos


Kommentarer
Olivia - drömmen mot att bli fotograf                                                                            2013-03-17 - 16:21:39

så söt :D

sv: hihi,åh va kul! :D
Jag var i New York, Philadelphia, Washington och sedan i Kanada :D
kramis♥

Olivia - drömmen mot att bli fotograf                                                                            2013-03-18 - 17:34:54

sv: ja verkligen :D
Så kul! Jag kanske ska till Usa iår igen, fast denna gången till Florida :D
kramis♥

Olivia - drömmen mot att bli fotograf                                                                            2013-03-18 - 20:30:20

sv: ja absolut, usa är så otroligt stort men jag skulle faktiskt vilja roadtrippa genom delar av usa någongång när jag blir äldre :D
kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar