slide show

It's too cold for you here


Kommentarer
Julia Rajkovic                                                                            2014-02-11 - 19:10:05

jättefina porträtt!


Just nu pågår det en tävling i bloggen där du kan vinna 200kr på kamda.se :) Tävlingen avslutas den 15 februari,så det är inte lång tid kvar! Är du intresserad? Klicka då in här --> http://macrophotos.blogg.se/2014/january/tavling-vinn-200kr-pa-kamdase.html

Kram Julia

Violastudios.se                                                                             2014-02-11 - 20:25:43

Usch låter kyligt! Men så brukar jag med göra ibland. Allt för fotandets skull, eller hur? Jag tycker om dom båda, men jag skulle nog gilla den med färg, fast att du kanske hade någon varmare ton på den. Då hade den sett riktigt höstmysig ut! Kram

Svar: Fast det var inte så kallt ;) Okej, tack :)
hannnafoto.blogg.se

Nora Bååth                                                                            2014-02-11 - 22:25:31

Väldig fint, måste även säga att jag älskar tigrarna i din header! Vart är bilden tagen? :)

MATILDA                                                                            2014-02-12 - 10:21:23

fina bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar