slide show

Nikon D610


Kommentarer
Elin (Fotoblogg)                                                                            2014-07-04 - 13:13:33

Åh hade också tänkt ersätta min D3100 då de passar ekonomiskt! Är den bra? :)

Svar: Har bara haft den i några dagar och har inte hunnit testa den jättemycket, men än sålänge gillar jag den skarpt! Ska försöka ge mig ut på en rejäl fototur nu i helgen när jag är ledig så jag kan testa den ordentligt :)
hannnafoto.blogg.se

milina.blogg.se                                                                            2014-07-05 - 02:18:33

jag har en d3100 :) är det stor skillnad?

Svar: Ja :)
hannnafoto.blogg.se

Lina                                                                            2014-07-05 - 13:59:19

Åh så kul med ny kamera! Själv har jag också en Nikon D3100 som jag haft sen 2010, men jag tror den inte kommer bli ersatt på ett tag. :-)

Svar: Ja det är jätteroligt :D Nej men det avgör man ju själv, är man nöjd så behöver man ju inte ersätta det är ju bara dyrt hehe ;)
hannnafoto.blogg.se

Emelie                                                                            2014-07-05 - 23:17:14

Men va roligt med en ny kamera! =)

Svar: Jaaaa sjukt kul! :D
hannnafoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar