slide show

Tjejmilen


Kommentarer
enklaknepse.blogg.se                                                                            2014-08-28 - 09:20:48

Gud va kul med tjejmilen! Tyvärr bor jag lite för långt bort från stockholm :P. Hur funkar din wifi adapter till kameran nu när du kanske har hunnit testa den lite?!

När jag kopplar ihop min kamera med mobilen tappar den hela tiden nätverket. Ibland funkar det hur bra som helst, men för det mesta är det ostabilt.

//Johanna

Svar: Ja det ska bli roligt :)
Kan väl inte påstå att jag testat den överdrivet mycket, kanske 5-6 gånger. Men alla gånger jag testat den har den funkat väldigt bra :)
hannnafoto.blogg.se

milina.blogg.se                                                                            2014-09-21 - 16:10:40

springa är inte riktigt min grej ;)

Alice                                                                            2014-09-28 - 22:00:55

Kämpa på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin

Fotobloggar bloggar
Bildbloggar
Fotobloggar